UWAGA ! Zmiana godzin pracy kancelarii
Mając na uwadze konieczność ochrony klientów i pracowników Zarządu Dróg Powiatowych w Poznaniu przed koronawirusem, informujemy, że od dnia 16 marca 2020r. do odwołania,
kancelaria Urzędu będzie czynna wyłącznie w godzinach od 9.00 - 10.00.
Jednocześnie informujemy, że od dnia 16 marca br. do odwołania nie będzie możliwy bezpośredni kontakt z większością pracowników tut.Zarządu.
Cały czas zachęcamy wszystkich klientów, aby wszelkie sprawy dotyczące tut. Zarządu załatwiać za pośrednictwem poczty elektronicznej. Z uwagi na ograniczenia w ilości osób przebywających w biurze, kontakt telefoniczny również może być utrudniony.
Przypominamy jednocześnie, że na stronie BIP Zarządu Dróg Powiatowych w Poznaniu w zakładce Zamówienia Publiczne zawsze są umieszczane informacje z otwarcia ofert przetargowych.
Za powstałe utrudnienia bardzo przepraszamy.
Przypominamy jednocześnie, że na stronie BIP Zarządu Dróg Powiatowych w Poznaniu w zakładce Zamówienia Publiczne zawsze są umieszczane informacje z otwarcia ofert przetargowych.
Za powstałe utrudnienia bardzo przepraszamy.
Wszelkie dane kontaktowe dostępne są pod adresem: