W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Powiat Poznański

Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu

 

ul. Zielona 8
61-851 Poznań

tel.: 61 859 34 30
fax: 61 859 34 29

 

email: kancelaria@zdp.powiat.poznan.pl 

 

NIP: 781-18-40-766
REGON ZDP w Poznaniu: 631281080

Koordynator do spraw dostępności

Na podstawie ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062) w Zarządzie Dróg Powiatowych w Poznaniu wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.

Zadania koordynatora do spraw dostępności:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu,
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  • monitorowanie działalności Zarządu Dróg Powiatowych w Poznaniu w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  • sporządzanie raportu zbiorczego o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.


Kontakt

Koordynator do spraw dostępności w Zarządzie Dróg Powiatowych w Poznaniu

Powiadom znajomego