Mając na uwadze konieczność ochrony klientów i pracowników Zarządu Dróg Powiatowych w Poznaniu przed koronawirusem, informujemy, że od dnia 16 marca 2020r. do odwołania,
kancelaria Urzędu będzie czynna wyłącznie w godzinach od 9.00 - 10.00.
 
Jednocześnie informujemy, że od dnia 16 marca br. do odwołania nie będzie możliwy bezpośredni kontakt z pracownikami tut.Zarządu.
 
Cały czas zachęcamy wszystkich klientów, aby wszelkie sprawy dotyczące tut. Zarządu załatwiać za pośrednictwem poczty elektronicznej. Z uwagi na ograniczenia w ilości osób przebywających w biurze, kontakt telefoniczny również może być utrudniony.

Przypominamy jednocześnie, że na stronie BIP Zarządu Dróg Powiatowych w Poznaniu w zakładce Zamówienia Publiczne zawsze są umieszczane informacje z otwarcia ofert przetargowych.

Za powstałe utrudnienia bardzo przepraszamy.

Wszelkie dane kontaktowe dostępne są pod adresem:
bip.zdp.poznan.pl i www.zdp.poznan.pl