Na podstawie ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062) w Zarządzie Dróg Powiatowych w Poznaniu wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.

Zadania koordynatora do spraw dostępności:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu,
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  • monitorowanie działalności Zarządu Dróg Powiatowych w Poznaniu w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  • sporządzanie raportu zbiorczego o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.


Kontakt

Koordynator do spraw dostępności w Zarządzie Dróg Powiatowych w Poznaniu

  • Hanna Karaśkiewicz
  • telefon kontaktowy: 61 859 34 35
  • e-mail: hanna.karaskiewicz@zdp.poznan.pl